Οι κακοί εργολάβοι που έγιναν… καλοί και το χρονικό μίας χαμένης 4ετίας για την Πατρών – Πύργου.

Τη διγλωσσία του Υπουργείου Υποδομών, όπως και συνολικότερα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, για τα υπό παραχώρηση έργα και τους «κακούς» εργολάβους που μετά έγιναν «καλοί», αλλά και το χρονικό της 4ετούς καθυστέρησης υλοποίησης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργου, στιγμάτισε ο βουλευτής Αχαίας της Νέας Δημοκρατίας, Ανδρέας Κατσανιώτης, μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, όπου κατατέθηκαν οι έξι από τις οκτώ εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου.

«Νιώθω ότι θα τρελαθούμε όλοι εδώ… Ο κ. συνάδελφος μας είπε ότι χάθηκαν πολλά λεφτά στην Ολυμπία Οδό από τους κακούς εργολάβους και ο κ. Υπουργός λέει ότι αυτός τελείωσε την Ολυμπία οδό με τους ίδιους εργολάβους, που από τη μια κατηγορεί, από την άλλη αγαπάει. Επίσης, ο ίδιος ο κ. Υπουργός, την εποχή που οι… κακοί εργολάβοι έκαναν τις δουλειές, ήταν ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου, του συμβούλου της Πολιτείας, για να ελέγχει τα τεχνικά έργα. Ειλικρινά, δεν μπορώ να παρακολουθήσω αυτές τις σκέψεις…» ανέφερε ο κ. Κατσανιώτης μεταξύ άλλων.

Ο Αχαιός βουλευτής, θύμισε ότι τον Απρίλιο του 2015, ο κ.Σπίρτζης είχε δεσμευτεί για συνολική δημοπράτηση του έργου σε τρεις μήνες, με μία δημοπρασία ανά 15 μέρες και τελικά, αυτές οι δημοπρασίες χρειάστηκαν 36 μήνες για να ολοκληρωθούν. «Δεν ήξερε ότι το έργο θα είχε αυτή τη διαδικασία ή μας κορόιδευε;» αναρωτήθηκε.

Επίσης, ερχόμενος σε πιο πρόσφατες εξαγγελίες, υπενθύμισε ότι πριν έναν χρόνο περίπου, στις 6 Φεβρουαρίου 2018, ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στο Περιφερειακό Συνέδριο της Πάτρας είχε, επί λέξει, πει: “Και πιστεύω, οι πολίτες της Ηλείας έχουν δίκιο να αισθάνονται σχετικά αδικημένοι. Ο αυτοκινητόδρομος θα ξεκινήσει άμεσα”. «Ακόμα και από τότε, πέρασε ένας χρόνος και το έργο, όχι μόνο δεν ξεκίνησε, αλλά πρακτικά δεν ξέρουμε ακόμα πότε θα ξεκινήσει, αφού εδώ φέρνετε έξι από τις οκτώ συμβάσεις και εκκρεμούν άλλες δύο…» υπογράμμισε ο κ. Κατσανιώτης, προσθέτοντας ότι για το έργο υπάρχουν και άλλα θολά σημεία, όπως το εάν θα υπάρξουν ή όχι διόδια. «Θα υπάρχουν διόδια; Και αν ναι, πού θα μπουν και πόσο θα είναι το κόστος τους;» ρώτησε, χωρίς ωστόσο να λάβει ξεκάθαρη απάντηση από τον υπουργό, παρά μόνο από τον Διευθυντή Οδικών Υποδομών του Υπουργείου, ο οποίος ανέφερε ότι η μελέτη κόστους – οφέλους εκπονήθηκε με βάση ένα… αυθαίρετο (!) σενάριο περί μη ύπαρξης διοδίων.

«Αυτό που πρέπει να ξέρει ο κόσμος στην Αχαία και την Ηλεία, είναι ότι η σημερινή κυβέρνηση, μιλάει ακόμα μία φορά με πανηγυρικό τρόπο για ένα έργο, που όχι μόνο δεν έχει τελειώσει, αλλά δεν έχει καν ξεκινήσει. Και δεν ξέρουμε, αν και πότε θα ξεκινήσει και θα τελειώσει. Γιατί ακούμε πολλά. Για εργολάβους που δεν έχουν εγγυητικές επιστολές. Προς τι λοιπόν, οι πανηγυρικοί τόνοι;» κατέληξε.